niedziela, 3 sierpnia 2014

Rozdział 1. Początki

 Mam na imię Mery. Chcę opowiedzieć wam o historii mojego życia i moich przyjaciół. Historia ta jest piękna, lecz miejscami powiewa grozą i szczerym smutkiem. Chciałabym podziękować każdemu kto przeczytał tą opowieść.I mam nadzięję ,że wyciągniecie z niej kilka wniosków.                
                    1.
   Wszystko zaczęło się od naszego pierwszego koncertu, na który poszłam wraz z moją przyjaciółką Lucy. Oglądając różne seriale natknęłam się na chłopaka o imieniu Tom.Tom miał krótkie blond włosy z pasmami brązu. Jego oczy były intensywnie zielone,a usta pełne w kolorze bladego różu.Cerę miał śniadą. Zaintrygował mnie ,więc postanowiłam poczytać o nim w internecie.Czytałam o nim z wielkim zaciekawieniem, aż dowiedziałam się że ma on trzech braci i jedną siostrę. Jego rodzeństwo nazywało się Chris,Sam,Cody i Gabi Ramsey. Mieli też wspaniałego przyjaciela całej rodziny,który nazywał się Liam Walker.Wszyscy mieszkali w Stanach Zjednoczonych w Los Angeles.Całe rodzeństwo Ramsey poznało Liama w szkole tańca,którą prowadziła jego mama Mandie.Kiedy zaprzyjaźnili się ze sobą postanowili założyć zespół.Wszyscy się zgodzili i zaangażowali oprócz Codyego, najmłodszego z rodzeństwa, który mial wtedy zaledwie 13 lat .Był dość wysokim brunetem przy kości o krótkich włosach i zielonych oczach. Rodzeństwo zawsze śmiało się z niego bo był najmłodszy i nie wiele wiedział o świecie.
   Zespół powstał bardzo szybko. Sam był samoukiem gry na gitarze,więc nauczył też Chrisa. Z koleji ten od małego uczył się gry na pianinie,dlatego nauczył grać Gabi .Tom miał wspaniały głos,więc został głównym wokalistą zespołu.Co prawda nie przeszedł jeszcze mutacji bo miał 14 lat ale jego głos i tak był niesamowity. Liam od 11 roku życia uczył się grać na perkusji.Bardzo dobrze umiał grać.   Po 2 latach grupa postanowiła,aby Tom poszedł na casting do jakiegokolwiek serialu by to pomogło się im wypromować. Kiedy przyszedł na casting do serialu "Życie z muzyką" odrazu wszyscy byli nim zafascynowani. Wkrótce zaczęli nagrywać serial i Tom poznał nowych przyjaciół na planie filmowym. Jego partnerka która grała dziewczynę serialowego Justina w serialu nazywała się Alice,a reszta która grała przyjaciół nazywała się Mark i Rora,lecz tak naprawdę nazywali się Emma Cookie, Tobie MCylow,Raine Floy.
Tom gdy wstąpił do serialu natychmiast podpisał kontrakt z wytwórnią płytową AustMc.Następnego dnia cała rodzina wiedziała, że zespół ma szanse na jakikolwiek rozwój.
Zakupili profesjonalny sprzęt i zaczęli nagrywać płytę. Kiedy ją wypromowali zaczęli wraz z wytwórnią planować trasę koncertową po Ameryce,a później po Europie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz